..10 dni

16:57

Hej Hej!
Od dzisiaj zostało mi tylko 10 dni do wakacji!Juz nie mogę się ich doczekać,a zapowiadają się całkiem fajnie. Myślę ze uda mi się zrobić dożo fajnych zdjęć,i jak tylko będę mógł to postaram się dodawać posty na bieżąco ^^ Ale to jeszcze trochę zostało.A wam jak mijają wakacje? Bo mi ostatnie dni szkoły się strasznie dłużą ..

            to zdjęcie jest już stare,nie miałem zamiaru wrzucać je na bloga ale teraz mi się spodobało :
  Postaram się napisać jeszcze później.


You Might Also Like

4 KOMENTARZY

  1. Fajne jest
    Wakacje mijają mi dobrze ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. wakacje jak to wakacje, bardzo szybko lecą :(
    a zdjęcie fajne fajne :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że 10 dni szybko ci zleci ;d
    A mi wakacje miją zaskakująco szybko i miło ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcie :) wakacje i tak szybko zlecą :( ale chociaż dobrze, że jest pogoda śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń