Grill

18:14

Siema!
Dzisiejsza pogoda jest taka zmienna..raz pada deszcz a później wychodzi słońce..Na szczęście teraz wyszlo słońce i mam nadzieje ze się nie rozpada,bo za chwile przyjeżdżają goście na grilla^^

Tak w ogóle to nie mam dzisiaj o czym pisać.. chociaż wczoraj usłyszałem fajna piosenkę Kelly Clarkson,bardzo mi sie spodobała.. ogólnie jej piosenki z płyty ''Stronger'' przypadają mi do gustu.

   A wam jak się podoba?

You Might Also Like

3 KOMENTARZY

  1. świetna jest! <3

    kocham takie piosenki co sie zaczynają jak kołysanki.
    moje ulubione to: Price tag (Jessie J ft. B.o.B.), Ain't talking about love (Doda) i od dziś Dark side Kelly Clarkson xD ^^

    pozdrooo. :)

    OdpowiedzUsuń