Jedlina-Zdrój

10:36

Cześć!
Za parę godzin jadę do Jedliny-Zdrój.Jest tam tor saneczkowy i park linowy..
Byłem już kiedyś na podonym torze saneczkowym w Karpaczu i wiem że zjeżdża się naprawdę fajnie i można wydać na tym sporo kasy^^
A pózniej śpimy razem z przyjaciółmi w namiocie^^Już nie moge się docekać!

Jak przyjadę z Jedliny to postaram wrzucić jeszcze wczorajsze zdjęcia z Książa,bądzcie czujni..  

                                                   A teraz zostawiam was z fajna posenką:

Do następnego!

You Might Also Like

4 KOMENTARZY

  1. Spoko piosenka wpad w ucho i ma fajny bicik. Ja byłem na takim torze saneczkowym w Szczawnicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz fajnie ♥

    http://imaurore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna nutka :D
    udanego pobytu :D
    gorąco pozdrawiam mynightandday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń