konkurs?!

16:19

Hej Hej!
Jak wam mijają wakacje?Bo mi zostało jeszcze 16 dni szkoły ale już w piątek wystawiają nam oceny, także od następnego tygodnia będzie już luz^^ mam nadzieje..Pogoda tez sie poprawiła, o jakieś 10 stopni więcej, także już czuć ten wakacyjny klimat he,he.

Wczoraj wysłałem kolejne zdjęcie na konkurs, miała to być fotografia zwierzaka. Wysłałem zdjęcie mojego psa..niestety nie mogę wam go jeszcze pokazać bo takie sa reguły.Ale po wynikach na pewno je wam pokaże^^



















       Zdjęcia można bylo wysyłać do wczoraj do godz 00:00, braliście może tez udział w tym konkursie?

You Might Also Like

6 KOMENTARZY

  1. szkoda ze sie po konkursie dowiedzialem ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzebałam właśnie w ustawieniach aparatu, ale to za bardzo nic nie dało.. widocznie muszę jeszcze nad tym trochę posiedzieć :P

    OdpowiedzUsuń
  3. nie, ogólnie nie lubię brać udziału w konkursach. :)

    OdpowiedzUsuń