mam dowód!

16:43

Hej Hej!
Dzisiaj rano wstałem dość wcześnie..dziwne bo położyłem sie pózno spać.Ale to u mnie dość normalne,wtedy jak nie ma szkoły to szybko wstaje..Ale nie o tym chciałem napisać.

Dzisiaj po południu pojechałem do miasta żeby odebrać,uwaga..mój pierwszy dowód osobisty!
Dla waszej informacji,nie mam jeszcze 18 lat..jest to dowód tymczasowy,ale i tak jakoś czuje sie z nim bardziej dorosły,he he!A teraz idę coś zjeść a pózniej wyjde gdzieś z kolegami..Do następnego!

                                                                 a na koniec muzyka:

You Might Also Like

5 KOMENTARZY

  1. hahah :D
    też mam taki dowód. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. mi tam tymczasowy nie potrzebny, czekam jeszcze rok na ten prawdziwy. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wniosek o dowód składam przed 18-tką

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie ja gratuluje!

    OdpowiedzUsuń