nieprzezpane noce

14:40

Hej Hej!
Z góry przepraszam was za brak postów przez sobote i niedziele,ale nie było jak dodać żadnego posta bo nie miałem dostępu do Internetu.

Ten weekend był jaknajbardziej udany! Było świetnie,jak już pisałem spaliśmy 2 dni w namiocie..w sumie to 1 i pół dnia bo w sobote przyszła grożna burza,no ale i tak było fajnie.Przez te dwa dni spałem tylko 3 godziny,więc teraz jestem troche spiący i powoli dochodzę do siebie^^

Aktualnie jestem od dzisiaj do środy u drugiej babci w Świdnicy,myśle że porobie jakies fajne zdjęcia tego miasta.Już zdążyłem obowiązkowo wejść do empiku i kupiłem sobie juz drugi poradnik fotograficzny..

                                        nowa piosenka Cascady,kojarzy mi sie z tym weekendem^^

Niewiem kiedy znowu uda mi sie cos napisać..myśle ze niedlugo

You Might Also Like

7 KOMENTARZY

  1. Cascadaaaa :D
    fajne, że 'wróciła' bo fajne hity miała/ ma i mieć będzie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham tę piosenkę. ;) taka wakacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 dni= 3 godziny snu... O bracie!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za tą piosenką^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko nuta. Takie wypady ze znajomymi są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie czuję się zbyt dobrze w takim gatunku muzyki , ale blog mi się podoba ; ) , zaobserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń