orange moon

16:30

Hej Hej!
Dzisiejszy dzień w szkole się dłużył, już po prostu nie mogłem sie doczekać końca 6 lekcji.Ale jakoś wytrzymałem^^Pogoda sie trochę pogorszyła dzisiaj zapowiadają burze... myślę ze jutro się poprawi bo mam w planach iść na basen,w ogóle ten weekend ciekawie się zapowiada :) I już nie mogę się go doczekać..

Ale w tym poście chciałem napisać o czymś innym,przed wczoraj jak mialem już iść spac zobaczyłem ogromny księżyc(penia) w dodatku był on pomarańczowy!Takie coś zdarza się podobno co parę lat, wyglądało to niesamowicie.. aż nie mogłem się napatrzeć ^^



Robi wrażenie,prawda? Może później uda mi się jeszcze napisać..

You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. wow Cudowny widok ;o
    U mnie upał ;/
    Ja chcę burze ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ten księżyc wczoraj był cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja taki księżyc widzę bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo a ja też widziałem taki duuży i pomarańczowy księżyc. Tylko nie pamiętam kiedy, gdzieś ostatnio ;D;D
    Pozdrowionka. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. beznadziejnie masz że jeszcze do szkoły musisz chodzić :P

    OdpowiedzUsuń