padam z nóg!

22:07

Cześć!
Przepraszam ze tak późno pisze ,ale dopiero jakas godzinę temu wróciłem do domu.Po prostu padam z nóg!
Po szkole dowiedziałem się ze niedaleko jest ostatni dzień festynu i są tam karuzele^^A wiec wykorzystałem okazje i umówiłem się z koleżanką ..Niestety mój tato nie mógł mnie zawieść i musiałem jechać 10 km rowerem,gdy już dotarłem bylem wykończony ale i tak było fajnie i opłacało się jechać..

                                            ta piosenka jest często odtwarzana w mojej mp3-ce:

          wiem ze ostatnio nie dodaje za dożo postów,ale po prostu brakuje mi czasu... spróbuje to zmienić i na                 weekend poświecę czas na czytanie waszych blogów.A teraz idę spać,pa!

You Might Also Like

5 KOMENTARZY

  1. Ja też chcę raki festyn ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą piosenkę!
    I też lubię karuzelę heheh :)
    Pozdrawiam,
    xXx

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo..
    fajnie Ci. tez bym chcial na karuzele. ;)

    tez ostatnio slucham lany dey rey. :D

    dobranoc. :P
    xxxo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham wszystkie piosenki Lany *.*
    Tą także .
    Świetny blog . :]

    OdpowiedzUsuń