wcześniej

14:30

Cześć!
Postanowiłem napisać dzisiaj trochę wcześniej, ponieważ co raz częściej pisze o późnych porach,i nie wiem czy wam to pasuje..ale postaram pisać się już wcześniej i co najmniej 2 posty dziennie.

Dzisiejszy dzień w szkole zleciał nie za szybko i nie za wolno^^W normalnym tempie,ale za to było dość fajnie i śmiesznie,z nie którymi osobami po prostu nie mogę przestać sie śmiać ^^niestety dzisiejsza pogoda popsuła się,i nie wiem czy w ogóle wybiorę się w plener..ale mam nadzieje ze szybko się poprawi.A jak nie to zrobię muffiny..

                     a teraz włączam już trochę stara ale fajna płytę Dody,i ogarniam mój pokój ^^
        
  A wy co dzisiaj robicie?


You Might Also Like

9 KOMENTARZY

  1. oo muffinki ;MNIAM:
    u mnie też pogoda nieciekawa ;<

    pozdrawiam mynightandday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co robie :
    Siedze m nudze sie i dalem posta na bloga . to wszystko . xd
    xD.
    Nie lubie dedy ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. mam i kocham tą/tę płytę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja pamiętam jak moja kumpela kupiła tę płytę i całymi dniami śpiewałyśmy piosenki z niej. :) to były czasy.
    a dziś się lenię cały dzień.

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wersję podstawową tej płyty i jej reedycję. Teraz rzadko ją włączam najczęściej są to pokusy <3. Jednak z tej płyty najbardziej lubię: To jest to, Dziękuję,Prowokacja i Diamond Bitch.

    OdpowiedzUsuń