zaplanowany dzień

09:26

Dzień dobry!

Dzisiaj wstałem już po 8 O.o ..Sam niewiem dlaczego ale może to i dobrze,bo dzisiaj mam cały dzień zaplanowany,i niewiem czy zdążyłbym napisac coś pózniej.

Wiem że miałem dodać jak najszybciej zdjęcia z wczoraj( z Gross Rosen)..ale już nie miałem na to sił,o jak pisałem wcześniej laptop mojej cioci bardzo się tnie,ale już dzisiaj wieczorem myśle że uda mi sie wrzucić kilka zdjęć.Więc bądzcie czujni^^

Za to dzisiaj mam w planach kolejny wypad do Palmiarni we Wałbrzychu i do Zamku "Książ",już nie moge sie doczekać robienia zdjeć,które z pewnoscią też wrzuce na bloga!

                                   wrzucam jedno zdjecie tego zamku,które znalazłem w Internecie:
                                                      Dobra,lecę..czekajcie na post ze zdjęciami!

You Might Also Like

4 KOMENTARZY

  1. Ładny ten zamek robi wrażeie. Czekam na zdjęcia od ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam codziennie wstaję o 8. ;p
    A zamek ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łoł nigdy bym nie dała rady wstać o 8 w wakacje ;)
    gorąco pozdrawiam : mynightandday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń