zostałem bez komórki!

14:43

Hej Hej!
Niestety nie miałem jak napisać tego wcześniej ale w piątek spotkał mnie prawdziwy pech,a był to piątek 13-stego..nie wieże w takie cos no ale akurat w ten dzień moja komórka mi sie zepsuła. Cały dotykowy ekran się popsuł..Nie na widzę tego,bo jest się bez komórki.teraz będę musiał pogadać z rodzicami o nowej komórce..w sumie to już patrzyłem w Internecie i spodobał mi się Samsung Galaxy S Wi-Fi 3.6.Jest on pożyteczny bo ma Wi-Fi i to by było super bo mógłbym dodawać nawet poza domem posty na bloga..No ale jeszcze zobaczymy.

                                                            poniżej dodaje jego zdjęcie:

                                          A tymczasem mój stary LG nadaje się do wyrzucenia :(

You Might Also Like

7 KOMENTARZY

  1. Ja mam swojego Samsunga 2 lata ale też już zaczyna się z nim coś dziać. W listopadzie mam zamiar sobie zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie polecam żadnego Samsunga. Padła, a psują się szybciej niż wszystkie inne telefony. Współczuję

    OdpowiedzUsuń
  3. No to rzeczywiście pech.. Ja zawsze stawiam na Nokie, są najbardziej trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ostatnio ukradli telefon i teraz też mam galaxy ale mini xd

    OdpowiedzUsuń
  5. LG są do dupy, sama mam LG, a mama póki co nowego mi nie kupi choć ten mam 3 lata ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też własnie mam zamiar kupować Samsunga Galxy S :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam smartfona Sony Ericssona Live with Walkman i jak na razie sprawdza się świetnie, również mogę publikować z niego wszystko co tylko chcę, android jest mega. Zapraszam do wpadnięcia na mój blog (http://itssoridiculous.blogdspot.com) będę wdzięczna za udział w ankiecie, komentarz czy dodanie do obserwowanych, pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń