10 dni..

22:01

Cześć!
Z przykrością piszę że od dzisiaj zostało mi jeszcze 10 dni wakacji w Polsce : <
Ten czas tak za szbko leci!

Dzisiaj nie robiłem nic specjalnego,wstałem dość pózno i resztę dnia spędziłem w ogrodzie a pózniej w domu.Niedługo zbliża sie premiera debiutanckiej płyty Julii,już od paru miesięcy postanowiłem że sobie ją kupię!Na pewno pokażę ją na blogu a jak bedę już w Niemczech przy swoim komputerze to dodam też zaległe zdjęcia z Książa.

                                                          takie tam przypakowe zdjęcie:

                                               Idę teraz odwiedzić wasze blogi.Do następnego!

You Might Also Like

2 KOMENTARZY

  1. Jula. Nie wiem czemu ale ona jakoś do mnie nie trafia. Jest kompletnie bez wyrazu i pomysłu na siebie na tej scenie.
    Zdjęcie fajne widziałem na fb juz :)

    OdpowiedzUsuń