ABC Fotorafii cyfrowej

21:34

Cześć!
W końcu znalazłem czas na bloga,a przynajmniej na drugi post.Chciałbym wam pokazać mój zakup w empiku który kupiłem parę dni temu.Tak naprawdę to w ogóle nie czytam ksiązek.Po prostu nie lubię czytać,jedynie co mnie interesuje to książki fotograficzne.

"ABC fotografii cyfrowej" to poradnik zarówno dla tych, którzy fotografią zajmują się dłuższy czas jak i dla tych, którzy nigdy nie mieli aparatu w ręku.
Książka ta zawiera wiedzę nie tylko z dziedziny fotografii cyfrowej, ale także porusza wiele problemów z tematyki fotografii analogowej. Duża ilość przykładowych zdjęć pozwala na szybkie zrozumienie trudnych zagadnień.

 A teraz idę poczytać i komentować wasze blogi!

You Might Also Like

4 KOMENTARZY

  1. Ja akurat czasami lubię sięgnąć po jakąś książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no, zastanawiałem się nad kupnem tego. :d
    ale w końcu nie kupiłem xD
    ale musze kupić jakiś poradnik fotograficzny. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. miłego czytania książki, wstaw kilka zdjęć, co zawiera w środku ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. aj również miałam zakupić sobie tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń