bezsenność

01:15

Hej.
Jest to mój pierwszy post,który piszę na komórce.

Ostatnio mam problemy z zasypianiem.Siedzę do rana i myśle nad różnymi rzeczami..
To chyba przez ten stres którego nie mogę się pozbyć.A dokładniej to ciągle myślę o moich znajomych i bliskich którzy są w Polsce a ja daleko od nich.
Bardzo za nimi tęsknie i niema dnia kiedy bym o nich nie myślał.Po prostu chciałbym żeby byli zawsze ze mną,a nie takie widzenie się raz na parę miesięcy..
       
Trochę się wam wyżaliłem..
Następnym razem  jak będe pisał z komórki to dodam już zdjęcie albo muzykę.  

You Might Also Like

2 KOMENTARZY

  1. Nie chciałabym być daleko od swoich znajomych twarzy. Ja tygodnia nie mogę wytrzymać bez nich...
    Masz świetnego bloga :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ci fajnie ze piszesz z komórki ;P

    OdpowiedzUsuń