Czarnobyl - Reaktor Strachu

18:45

Witam ponownie!
Niestety problem z aparatem a dokładniej problem z wrzuceniem zdjęć na komputer nie jest jeszcze opanowany,kompletnie nie wiem co się dzieje.Mam nadzieje ze uda mi się to jeszcze dzisiaj naprawić.

A kilka godzin temu ogladnelem film,na który chciałem sie wybrać do kina ale jakoś nie zdążyłem.
Film nazywa się ''Czarnobyl'' jest to horror, opowiadający o grupie ludzi którzy wybierają się pustego miasta  o nazwie Czarnobyl. Spotykają ich tam straszne rzeczy.A dalej nie chce juz pisać..po prostu oglądnijcie sami.

                                                                          Plakat:


 zwiastun:

 Film mógłby być lepszy.Ale polecam!A wy oglądaliście go już?

You Might Also Like

1 KOMENTARZY

  1. Nie też nie zdążyłem pójść do kina. Na jakiej stronce go oglądałeś?

    OdpowiedzUsuń