Kino

20:10

Hej Hej!
Dzisiejszy dzień zleciał bardzo szybko.W końcu udało mi się iść do Kina,tak dawno nie byłem a chciałem iść.Byłem na filmie pt "Mroczny rycerz powstaje". Już jak byłem mały do po prostu kochałem oglądać Batmana pamiętam jak wpatrywałem się w Tv^^

Muszę przyznać że niespodziewałem się mojej reakcji na ten film.Jest to już chyba ostatnia częsć tego filmu i muszę powiedzieć że to chyba najlepsza z wszystkich!Po prostu bomba,polecam wam!

                                                                            Plakat:


zwiastun filmu:

A wy byliście ostatnio na jakiś fajnych filmach w kinie,albo polecacie jakieś?Jak tak to piszcie!


You Might Also Like

3 KOMENTARZY

  1. To znów jesteś w swidnicy :?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w kinie nie byłem już dawno ale ostatnio oglądałem: Sponsoring (nudny), Nie bój się ciemności (ok może być) oraz Lustra (są świetne). Oczywiście dwa ostatnie to horrory, które uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. też na niego idę ♡ mam nadzieję, że będzie tak jak opisałeś i że nie będę żałować ♡

    OdpowiedzUsuń