komputer już działa!

13:07

Cześć!
Wiem że coraz rzadziej sie tutaj odzywam,ale przez 3 dni byłem pozbawiony komputera..po prostu trzeba było go oddać do naprawy,ale teraz już działa i pracuje o wiele szybciej^^
A po drugie,mam też wakacje i nie mam zamiaru spędzic je całe w domu przed komuterem..pisanie bloga jest moim hobby ale od czasu do czasu do czasu moge zrobić sobie małą przerwe
a tymbardziej w wakacje.Także myślę że zrozumiecie jak posty będą pojawiać sie rzadziej niż zwykle.

Dzisiaj nie mam na nic sił..jestem wykończony po wczorajszym weselu na którym byłem!A jutro czeka mnie znowu nieprzespana noc bo zapowiada się kolejna noc w namiocie^^I już nie mogę sie doczekać!A wy jak spędzacie wakacje?

Do następnego!

You Might Also Like

5 KOMENTARZY

  1. Matko awaria kompa. Jak ja tego nie lubię. Nie no spoko wiadomo, że są wakacje więc to oczywiste, że pisze się mniej. Ja byłem pod koniec czerwca w górach 2 tyg a potem pod koniec lipca na 4 dni na wieś do rodziny pojechałem.
    Teraz do mnie przyjechał kumpel na tydzień ale dziś wraca do siebie i już raczej nigdzie nie jadę no chyba, że pojadę na 2 dni lub 1 do Gdyni.

    OdpowiedzUsuń
  2. ta piosenka ciągle mi się kojarzy z Eską <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym sobie poszła na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój komputer już przeżył to co miał przeżyć. ;D

    OdpowiedzUsuń