kwiat słonecznikowy

18:48

Cześć!
Dzisiaj po południu wróciłem ze Świdnicy.Ogólnie było fajnie,a wczorajszy dzień najlepszy^^
Mimo tego wolę mieszkać w znacznie mniejszysz miejscowościach,po prostu czuję sie wolniejszym w wiekszej przezstrzeni.

Już połowa wakacji mineła..niestety jak zawze za szybko.Trudno mi jest myślec o tym że już za 20 dni będę wyjeżdżał z Polski..no ale nie ma sie co martwić na zapas!
Dzisiejszy dzień spedziłem w domu,i raczej już nie będę dzisiaj nigdzie wychodził,jakoś nie mam na nic ochoty i muszę zbierać siły na kolejną noc w namiocie z Nimi^^

                     Wczoraj gdy byłem u kuzynów zrobiłem pierwsze zdjęcie kwiatu słonecznika:


Jak wam się podobają zdjęcia?

You Might Also Like

4 KOMENTARZY

  1. Ładne zdjęcia. Zresztą lubię oglądać twoje zdjęcia bo są fajne i ładnie ci wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia ♡ ja tam wolę ogromniaste miasta :) większa anonimowość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam właśnie wolę większe miasta, ale każdy ma swój gust.
    piękne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń