Na krawędzi

17:10

Witam^^
Dzisiaj pogoda znacznie się poprawiła,wtedy jak juz niedługo muszę jechać do Niemiec..zawsze mam takie szczęście.

A propos dzisiejszego dnia..byłem dzisiaj w empiku po płytę Julii - Na krawędzi  którą właśnie słucham.Dużo ludzi piszę że ona nie potrafi w ogóle śpiewac i jej piosenki nie docierają do słuchaczy..ja niewiem dlacego tak mówią bo słuchając jej płyty jestem pod wrażeniem.Naprawde dobra płyta!

                                                         w końcu jest w moich rękach!


Korzystając z dobrej pogody idę nad zalew porobić zdjęcia.Może pózniej coś napisze!


You Might Also Like

2 KOMENTARZY

  1. Nawet lubię Julę. Słuchałam przed jak zrobiła sie sławna i dalej ją lubię xd U mnie niestety pogoda nie dopisuje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam ją na żywo i jakoś jej głos nie jest cacko i w ogóle ;)

    no pogoda u mnie nadal beznadziejna, zero słońca, ale na dworze nawet ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń