Samsung Galaxy S III

14:52

Witam^^
W tym poście chce pokazać wam moja nowa komórkę,bo jak jucz wiecie moje poprzednia mi padła..
Na początku miałem mieć iPhona 4S ale zmieniłem zdanie i skusiłem się na nowego Samsunga Galaxy S III.(ma on o wiele więcej możliwości niż iPhone.)

Mam ten telefon dopiero 2 dni i już jestem z niego zadowolony, najważniejsze dla mnie ze jest to ze w każdej chwili mam dostęp do Internetu i w końcu będę mógł dodawać posty w każdym miejscu i o każdej porze!

                                                                             a oto on:


Kocham ten telefon! Później się jeszcze odezwę..


You Might Also Like

4 KOMENTARZY

  1. Duży strasznie. Ja teraz mam jeszcze Samunga Monte ale chcę zmienić na coś mniejszego zresztą już mi się zacina dotyk.
    Podoba mi się Sony Ericcson xperia mini

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddaj goo *.* To nie żart . :D
    Mój to koszmar .
    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny. Też potrzebuje nowy telefon i właśnie myśle o tym. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń