spadające gwiazdy

15:28

Cześć!
Niewiem dlaczego ale wczoraj jakoś nie miałem ochoty siedzieć przed komputerem i pisać jakiegokolwiek posta.Dopiero wieczorem wlączyłem laptopa i przeczytałem ciekawą rzecz.

Z soboty na niedzielę i z niedzieli na poniedziałek bedziemy mieli okazje obserwować spadające gwiazdy.Ma ich spaść 100 na godzinę.W sumie nie jest to duża liczba ale jak się jest cierpliwym można podobno zobaczyć taką gwiazdę co 4-5 minut.


Niewiem jak u was ale u mnie wczoraj niebo było zachmurzone i nie było kompletnie nic widać ale myślę że dzisiaj będzie inaczej.A wy widzieliście spadające gwiazdy w tym roku?


You Might Also Like

3 KOMENTARZY

  1. ja wczoraj byłam taka padnięta że spałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. coś kiepsko poszło z tymi gwiazdami, nic nie było widać :c

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha, nie wiem ile jeszcze razy będę musiała pisać, że nic nie widziałam. ;) a szkoda.

    OdpowiedzUsuń