z miasta..

16:42

Cześć!
Wiem ze trochę późno pisze ale przed chwila wróciłem z miasta.
Bylem na zakupach i w końcu kupiłem sobie więcej niż dwie rzeczy^^ Bo zawsze prawie nic nie mogłem znalesc dla siebie, chociaż raz mi sie udało ^^

Ogólnie trafiłem na fajnie rzeczy o przyzwoitych cenach :) Bylem w h&m,c&a i w deichmannie.Ale co sobie kupiłem pokaże jutro bo nie mam jeszcze zdjęć.

                                                              a to takie wygrzebane:


Pogoda dzisiaj jest zmienna raz pada deszcz a za chwile wychodzi słońce , mysle ze nie popsuje ona moich planów na dzisiaj..
A wy jak spędzacie sobotnie po południe?

You Might Also Like

5 KOMENTARZY

  1. Też tak mam, że nic nie mogę znaleźć...
    Fajne zdjęci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie mam takiego problemu.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super zdjęcie z tym dmuchawcem .
    Ja będe oglądać jakiś film w necie tylko nwm jakii .

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę świetne zdjęcie :) uwielbiam zdjęcia makro :DDD

    OdpowiedzUsuń