z shoppingu

16:32

Hej Hej!
Dzisiejsza pogoda jest okropna,normalnie prawdziwa jesień!
W sumie to nie ma się co dziwić bo już powoli zbliża się chłodniejsza pora roku,no ale lato jeszcze jest i chociaż w ten ostatni tydzień wakacji pogoda mogła by być lepsza!

A teraz chciałbym pokazać wam ciuchy i nie tylko które wczoraj kupiłem!

                                                                       bluza C&A

sweterek H&M
buty na WF(deichmann)

plecak do szkoły (deichmann) firmy adidas

Kupiłem sobie jeszcze spodnie tez w C&A,ale jak zrzucałem zdjęcia na kompa to zdjęcie tych spodni jakoś się usunęło..

Napisze później!

You Might Also Like

10 KOMENTARZY

  1. Cześć!

    Nie za bardzo wiem co mogę napisać, jestem w miarę nowy w świecie blogowym, jedyne z czym moge się zgodzić to z tym, że pogoda jest do dupy. :)

    Zapraszam do mnie. CODZIENNIE O 20:00
    www.LikeaHater.blogspot.com ;)
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny plecak :)
    Faktycznie pogoda okropna... brr

    OdpowiedzUsuń
  3. swterek najładniejszy ; >

    obserwuję i zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek bardzo ładny, bluza także ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. plecak i ten sweterek mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń