z uśmiechem na twarzy!

21:57

Cześć!
Pisze do was z mega uśmiechem na twarzy,a dlaczego?
Wczoraj postanowiłem wysłać zdjęcie wieży kościelnej we Wrocławiu które zrobiłem jak bylem tam podczas EURO na strefie kibica.

Nie myślałem ze trafi ono na sama oficjalna stronę Wrocławia na Facebooku.Przed chwila z ciekawości zagladnelem  na ta stronę i oczom nie wierze,jest MOJE zdjęcie! Może to nic takiego ale ja się bardzo ciesze bo w przyszłości chciałbym zostać fotografem i chciałbym żeby ludzie mogli zobaczyć moje zdjęcia!

Do tej pory moje zdjęcia nie pojawiały się na stronach tego typu ani nie wygrywałem żadnych konkursów fotograficznych,ale w końcu się udało!

Jak możecie i macie ochotę to klikajcie Lubię to! Zdjęcie znajduje się tutaj.

You Might Also Like

3 KOMENTARZY

  1. Gratulacje ;). Pozytywnie tu u Ciebie, dlatego dodaję do obserwowanych ;). Pozdrawiam, Optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń