1000 metrów nad ziemią

15:19

Witam wszystkich!
Dzisiaj moje samopoczucie jest już lepsze chociaż  nie w 100% No ale tak to już jest ze życie nie zawsze jest łatwe i takie jakie sobie wyobrażamy,dlatego nie rozżalam się  nad sobą i staram się myśleć pozytywnie!

                           a to dzisiejsze zdjęcie, trochę niewyraźne ale nie wiem dlaczego takie wyszło. 


W tej notce chce trochę uzupełnić kategorie muzyczna i zostawiam was z nowa bardzo pozytywną piosenką Mroza.Piosenka nazywa się 100 metrów nad ziemią i jest to drugi singiel z jeszcze z nie wydanej płyty ''Rollercoaster''. Płyta ma pojawić się podobno w październiku i chyba sobie ja kupie.


Najchętniej to ja bym się teraz uniósł 100 metrów nad ziemia i chociaż na chwile zapomniał  o tym całym stresie..Podoba wam się piosenka?

You Might Also Like

9 KOMENTARZY

  1. lubię Mroza, piosenka jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam wcześniej tej piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię go, ale blog jest fajny.
    Pozdrawiam i obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę. Może być :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię mroza. Piosenki jeszcze nie słuchałem ale przesłucham.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie takie pozytywne piosenki, szczególnie na taką pogode. Chociaż nie jestem fanką Mroza :D

    OdpowiedzUsuń