czas na naukę!

16:10

Cześć!
Kolejny poniedziałek za nami!Uff..jak ja nie lubię poniedziałków,pewnie wy tez nie.

Mozna powiedzieć ze od tego tygodnia szkoła się zaczęła!W tamtym tygodniu było jeszcze wszystko na luzie A w tym tygodniu piszemy już pierwsza kartkówkę z angielskiego i trzeba powoli zaglądać do książek i sie uczyć ..Ja postanowiłem uczyć się na bieżąco..wiem ze moze być to trudne i wyczerpujące ale nie chce mieć zaległości i popełnić tego samego błędu co w tamtym roku szkolnym.


Idę teraz napić się kawy i pooglądać Tv.
A później biorę się za nauke słówek z angielskiego..na szczęście jest ich tylko 20..

You Might Also Like

3 KOMENTARZY

  1. ja od wtorku mam czas na naukę >.< a myślałam, że wrzesień będzie lekki

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w byciu systematycznym:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. I brawo!
    Świetne podejście do nauki.
    Człowiek uczy się na błędach, i o to chodzi.

    OdpowiedzUsuń