Diamonds

17:08

Cześć!
Dzisiejsza niedziela nie jest taka nudna jak zawsze..
Wstałem dość późno a później bylem na obiedzie w Chińskiej Restauracji i tak zleciało do 14:00. Może pójdę później jeszcze na spacer i przy okazji porobię zdjęcia.. Jutro jest znowu poniedziałek ale nie mogę narzekać bo w środę mam wolne a za kilka tygodni mam ferie jesienne.

Od wczoraj wpadła mi w ucho nowa piosenka Rihanny ''Diamonds'' słuchając jej od razu zasypiam^^


                                                                             okładka singla:




Miłego słuchania, myślę ze później się jeszcze odezwę! 

You Might Also Like

3 KOMENTARZY

  1. hahaah. niczym kołysanka.;D
    A dla mnie jest taka sobie. .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jakoś nie mogę się do niej przekonać. Miała dużo lepsze single od tego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka średnia , na ogół nie słucham Rihanny . Ale blog świetny ;d

    Obserwuję i zapraszam : przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń