Dobranoc!

23:28

Cześć!
Jestem taki zmęczony ze ledwo co patrze na klawiaturę.. myślałem ze dzisiaj posiedzę trochę dłużej ale już nie dam rade! Dzisiaj jest pełnia księżyca i w moim pokoju mimo ze mam żaluzje przebija się światło nie raz jest to trochę wkurzające bo świeci mi prosto w twarz^^

Przed zaśnięciem posłucham na pewno jeszcze kilka piosenek i wyłączę mp3 dopiero jak przebudzę się w nocy albo nad ranem.Nie wiem jak wy ale ja nauczyłem się zasypiać przy muzyce.

                                                                                     
A zatem idę spać..
Dobranoc!

You Might Also Like

5 KOMENTARZY

  1. też zasypiam z słuchawkami w uszach.;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kładę ipoda obok poduszki leci z głośniczka muzyka albo włączam vive w tv i ustawiam sobie, żeby po 30min się sam wyłączył. Kiedyś tak nie potrafiłbym zasnąć

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dopiero teraz kładę się spać;d też zwykle przed snem słucham muzyki:3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zawsze kładę się spać ze słuchawkami w uszach i po 4 piosence zazwyczaj już śpię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadza się barierki były naprawdę blisko sceny a ja stałem w drugim rzędzie. Ja zawsze zajmuję pierwsze miejsca. Nie lubię stać daleko więc przychodzę kilka godzin przed koncertem.

    OdpowiedzUsuń