fotograf..

18:39

Cześć!
Dzisiaj na lekcji..nie wiem jak nazywa się po polsku,ale mniejsza z tym!

Dzisiaj na lekcji rozmawialiśmy o praktykach i w jakim kierunku chcielibyśmy podążać, padło słowo fotograf i dowiedziałem się samych ciekawych jak i interesujących rzeczy o tym zawodzie. Niedługo moja klasa musi szukać sobie miejsc na praktyki,i już w 90 procentach jestem zdecydowany ze w przyszłości chciałbym być fotografem!

                                                              na zdjęciu jest mój aparat:

Nie mogę doczekać się już praktyk..a są one dopiero w lutym.
A wy już wiece w jakim kierunku chcecie podążać?


You Might Also Like

3 KOMENTARZY

  1. Ja mam już upatrzone kilka kierunków na jednej uczelni. Niedługo jadę na dzień otwarty po więcej info aby wiedzieć co mam zadawać na maturze w maju

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawód fotografa moim zdaniem jest świetny, ale ciężko się przebić.

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę Ci, że możecie mieć praktyki w różnych miejscach - u mnie czegoś takiego nie ma :/
    widzę, że mamy podobne zainteresowania ;D to fajnie :)

    OdpowiedzUsuń