Fotografując staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył.

15:36

Cześć!
Własnie skończyłem pisać wypracowanie z niemieckiego..
Nie wiem czy wiece ale mamy już kalendarzowa jesień dla mnie oznacza to robienie zdjęć kolorowym liścia i drzew. Dzisiejsza pogoda jest taka ponura ze nigdzie nie wychodzę z domu!Wole siedzieć przed komputerem.


Chciałbym podziękować wam za mile komentarze dotyczące poprzedniej notki,kocham fotografować jest to moje hobby i nie tylko a jeszcze jak się słyszy od was ze ma się zdolność i ze podobają wam się moje zdjęcia to dodaje to niezłej motywacji żeby robić to co się kocha.
Dzisiaj na pewnym blogu przeczytałem bardzo mądry cytat, który jest od dzisiaj moim motto przy robieniu zdjęć.A poniżej macie małą mieszankę moich zdjęć z poprzednich miesięcy z okresu letniego,pewnie większość widzieliście już wcześniej.

                             Fotografując staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył.
Własnie zaczolem porządki w segregowaniu zdjęć mogę powiedzieć ze sezon letni uważam za zakończony.
Ciekawe kiedy skończę  jest tak dużo.. myślę ze ponad 100^^

You Might Also Like

3 KOMENTARZY

  1. tez uwielbiam robić zdjęcia jednak jakoś ostatnio to zaniedbałam ... Twoje są naprawdę dobre :)

    OdpowiedzUsuń