Have Weekend!

17:51

Cześć!

W końcu mamy upragniony weekend!
W sumie to nie mam jakiś konkretnych planów na ten weekend ale na pewno wiem ze będę odsypiał poprzedni..bo przez ten cały tydzień nie mogłem się wyspać i chodziłem na śpiocha do szkoły.

A dzisiaj jest tak zimno ze moje ręce są lodowate!Brrr...mimo tego ciesze się bo już niedługo przyjdzie jesień o po niej moja ulubiona pora roku,zima!Najbardziej niemoge się doczekać robienia zdjęć w te porę roku..


Myślę ze dzisiaj zabiorę się jeszcze za porządki w pokoju,bo jest on trochę nie ogarnięty i lekko zakurzony^^

You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. myślałam, ze tylko ja zauważyłam te odstępy...

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcie ;-)
    a jak tam twój nowy nagłówek?

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha, ja dzisiaj posprzątałam w swoim pokoju, bo już nie mogłam znieść tego bałaganu, a niestety w tygodniu nie mam czasu na robienie jakichkolwiek porządków. świetne zdjęcie :))
    + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń