Jesień

19:55

Hej Hej!
Ale zrobiło się zimno..Wyglądając przez okno zauważyłem ze już powoli liście zaczynają zmieniać kolor.
Nie wiem jak u was ale u mnie w domu od wczoraj  pali się w kominku.

Z okazji ze mamy już jesień postanowiłem popatrzeć w Internecie na jesienne zdjęcia, postanowiłem trochę odkryć  inspiracje ponieważ jest to moja pierwsza jesień której będę robił zdjęcia. Znalazłem parę zdjec które bardzo mnie zainspirowały,po prostu są świetne!

                                                                             zobaczcie sami!




A teraz idę na dol oglądać Masterchef a później Czas Honoru!
Niestety ten weekend tak szybko zleciał i jutro trzeba już iść do szkoły.. 

You Might Also Like

12 KOMENTARZY

  1. piękne są te zdjęcia ;)
    pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie jest świetne :D
    Spokojnie tydzień też zleci dość szybko

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jesien na zdjeciach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj żeby tylko u nas jesień tak wyglądała pięknie jak na zdjęciach :) Póki co raczej tak nie jest, bo deszczowo i pochmurnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam jesień. zdecydowanie moja ulubiona pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesień na zdjęciach jest przepiękna, ale w rzeczywistości jest zimno i ponuro . brr! -,-

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te zdjęcia, ale czekam na te które wykonasz Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie wygladasz !:D
    u mnie konkurs ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nigdy nie robiłam zdjęć jesienią, raczej wychodziłam na długi czas i szłam na spacer do lasu albo po prostu wgapiałam się w to wszystko co jest tak piękne...

    OdpowiedzUsuń