kawa

18:17

Cześć!
Dzisiejszy dzień był trochę luźniejszy niż zawsze mimo tego ze musiałem się uczyć na jutrzejsza kartkówkę która piszemy co piątek.Po południu odrobiłem lekcje i posiedziałem trochę przy matmie i w końcu udało mi się ogarnąć chociaż polowe tematu!Na szczęście sprawdzian został przełożony^^

A teraz siedzę sobie przy komputerze słuchając muzyki i popijając gorąca kawa Latte Macchiato.Jestem od niej uzależniony!


Mimo tego ze jutro jest już piątek to nie za bardzo chce mi się iść do szkoły bo mamy dłużej lekcje..

You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. Ohhh Latte :) Też lubię, ale muszę mieć dzień na taką kawę. Fajnie dodać łyżkę lodów waniliowych, smakuje rewelacyjnie!

    _____

    Ohhh właśnie, wiem, że trudno, ale cóż trzeba działać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawę lubię, ale to zdecydowanie za herbatę dałbym sie pokroić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałem, że to kawusia z MC caffe hahaha bo mają podobne szklanki

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię kawę , ale jednak wolę herbatę <3 :)

    OdpowiedzUsuń