kolejne zdjęcie nieba

22:02

Witam ponownie!

Dzisiaj po szkole szukałem w Internecie miejsca na Praktykę i można powiedzieć ze być może znalazłem.Jest to świetne studio fotograficzne i w Poniedziałek muszę jeszcze raz tam zadzwonić i dowiedzieć się więcej o Praktyce. Także trzymajcie kciuki,ja jestem dobrej myśli bo z tego co się dowiedziałem to przyjmują Praktykantów!

Dobra mamy weekend wiec nie chce się rozpisywać o szkole^^Wczoraj miałem kolejna okazje sfotografowania niezwykłego nieba,mam już tyle fotografii tego typu ze niedługo zajmą cala pamięć ^^


Jak spędzacie piątkowy wieczór?Bo ja słucham muzyki i ściągam ja na komórkę ^^

You Might Also Like

9 KOMENTARZY

  1. słucham klasyki i powtarzam matme... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja przygotowuję się na jutrzejsze wesele ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja muszę się pakować bo w poniedziałek się przeprowadzam... dobre zdjęcia robisz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjęcie ! O też by mi wypadało coś pościągać :)
    A ja od 6 godzine segreguje zdjęcia ;c i końca nie widać .

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja oglądałem Got To Dance.;D

    OdpowiedzUsuń
  6. piątkowy wieczór spędziłem u babci a później na czacie. Dzisiejszy sobotni wieczór spędzam na koncercie

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcie genialne :)
    trzymam kciuki, żeby Ci się udało z tą praktyką :3

    OdpowiedzUsuń