mhh..

17:51

Cześć!
Dzisiejszy dzień jest pełen nauki..no cóż tak to już bywa.Ale nie chce mieć zaległości albo odsuwać naukę na kiedy indziej. Postanowiłem ze bede uczył się na bieżąco i do tej pory jakoś mi to wychodzi.

A co do dzisiejszego dnia to jakaś godzinę temu wróciłem z korepetycji z Matmy,jak ja nie nawidze tego przedmiotu..ale na szczęście udało mi sie zrozumieć pewien temat.


Dzisiaj obiad jem trochę później niż zawsze,ale za to jaki dobry.mhhh uwielbiam jedzenie tego rodzaju chociaż ze jest w nim mięso i tak jest pyszne!

You Might Also Like

4 KOMENTARZY

  1. mniam <3
    Też ostatnio miałem dużo nauki. Już nie nadązam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam dużo nauki :/ klasa maturalna wita.
    W ogóle to jakim prawem dodajesz kebaba, kiedy jestem chora?! Nawet sobie nie mogę wyjść do żadnego fastfooda, mimo iż mam jednego dosłownie obok ;( jesteś niedobry! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, prawie każdy nastolatek ma naukę.xd
    Mniaaaam.;D

    OdpowiedzUsuń