my favorite mobile games

18:06

Cześć!
W tej notce chce wam napisać o moich ulubionych grach na komórkę.Nieraz mam takie dni ze nie chce mi się siedzieć przy komputerze albo z nudów nie mam co ze sobą zrobić to wtedy najczęściej biorę w ręce moja komórkę i gram sobie w ulubione gry!

Jest to dobry sposób na ''zabijanie czasu''.. często nie mogę przestać grac bo te gierki nieźle wciągają ^^

                                        pierwsza gra to smerfy,bardzo fajna gierka,buduje się domy itd...


         druga gra to Temple Run,trzeba uciekać przed małpami pokonując przeszkody

 trzecia gierka to fruit NINJA,ta gra uzależnia!Trzeba w niej kroić owoce

Takie gry są tez dobre na jesienne wieczory gdy za oknem pada deszcz i nie ma co robić.A wy co robicie jak się nudzicie? A tak ogóle to dobrze ze ten poniedziałek dobiega końca,bo był nie do wytrzymania!

You Might Also Like

9 KOMENTARZY

  1. świetny blog :) nigdy w żadną nie grałam :P
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://wiki-me-and-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog :D, boski telefon:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam gier żadnych w telefonie i właśnie mi się przypomniało że miałam sobie coś ściągnąć, żeby się nie nudzić na przerwach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fruit ninja , moja ulubiona gra, w którą namietnie gram na historii :3

    OdpowiedzUsuń