nie lubię takich dni jak dzisiejszy!

18:22

Cześć!
Dzisiaj jestem tak wkurzony jak nigdy dotąd!Nie przyszło mi przez głowę ze szukanie sobie praktyki może być takie trudne i wkurzające zwłaszcza gdy się dzwoni i sie słyszy ze już nie maja wolnych miejsc!Grrr...

Do tego jeszcze szkolne obowiązki..nauka i głowa pęka!
Ogólnie ten tydzień nie zaczął się najlepiej i myślę ze szybko się z kończy bo nie mam pojęcia jak go przetrwam, najchętniej bym się teraz rozchorował żeby mieć trochę dni wolnego od szkoły!

                                                                         wygrzebane zdjęcie!



Ostatnio prawie w ogóle nie mam czasu na fotografowanie..dlatego wrzucam nieraz starsze zdjęcia.

You Might Also Like

5 KOMENTARZY

  1. też bym teraz najchętniej się rozchorowała i nie poszła do szkoły ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że się ułoży u Ciebie z praktykami i w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia fajne. Ja poprzedni tydzień miałem taki beznadziejny

    OdpowiedzUsuń