Niebo

22:25

Witam ponownie!
Własnie wyłączyłem Telewizor,bo skończyła się bitwa na glosy!
Dzisiejszy dzień spędziłem w domu i bylem już od 08:15 na nogach.. zrobiłem male porządki i tak jakoś zleciało.
Pewnie już zauważyliście ze usunolem weryfikacje obrazkowa i dodałem możliwość komentowania mojego bloga również Anonimom. Myślę ze dzięki temu będziecie chętniej go komentować.

Poniżej dodaje zdjęcie ciekawej chmury i nieba jakie dzisiaj sfotografowałem..Mozna powiedzieć ze fotografuje niebo prawie codziennie i mam już mnóstwo zdjęć tego rodzaju!

  
Teraz idę jeszcze poczytać wasze blogi do póki nie chce mi się spać..
A wy jak spędzacie sobotnia noc?

You Might Also Like

12 KOMENTARZY

  1. no tak, przyznam, że jesteś uzdolniony. Kapitalne zdjęcia, chociaż w gruncie może się na tym nie znam.
    Jak spędzam sobotnią noc? Tak, jak zawsze. Przed komputerem, z czekoladą i kawą obok monitora, ze słuchawkami na uszach i głośną, dudniącą z nich muzyką. ^ ^
    Dzięki wielkie za skomentowanie mojego wpisu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wyszły ci naprawdę super. Też oglądałem dziś bitwę i dobrze, że usunąłeś tą weryfikacją bo mnie dobijała xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) też gdy widzę jakieś ciekawe chmury na niebie to robię zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ! :)
    też oglądam Bitwę na Głosy :)

    OdpowiedzUsuń