ogromny balon!

16:15

Witam wszystkich!

Na wstępie przepraszam was ze wczoraj nic nie napisałem,ale wieczorem miałem stan podgorączkowy i
leżałem w łózko..nawet nie chciało mi się napisać notki..

Jakies dwie  godziny temu wróciłem ze szkoły i dopiero teraz skończyłem robić zadania domowe.. już się zaczyna : / A najdłużej zeszło mi z napisaniem tekstu na cala jedna stronę karki ''Dlaczego nie mogę podczas lekcji rzuć gumę''.Dzisiaj przyłapała mnie nauczycielka..nie wiem jak u was w szkole ale u nas jest to zabronione.

A wczoraj gdy oglądałem Tv zobaczyłem przez okno ogromnego balona, był dosłownie jakieś 40 m nad ziemia.To był niesamowity widok!




A wam jak minął dzień w szkole?

You Might Also Like

4 KOMENTARZY

  1. Szybko minął, bo tylko 5 godzin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedys bardzo chcialam leciec takim balonem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie w szkole też jest zakaz żucia gumy, ale nie musimy pisać na ten temat wypracowań. ;)
    a w szkole jakoś leci.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie powinno się żuć gumy ale często się i tak to robi. Jak cie przyłapią to każą tylko wyrzucić i to wszytko.
    U mnie często balony nad osiedlem latają

    OdpowiedzUsuń