plany na weekend!

16:04


Cześć!
To chyba najbardziej wyczekiwany prze ze mnie weekend w całym roku!
Co roku do mojej miejscowości przyjeżdża wesołe miasteczko,jest 12 karuzel i innych atrakcji!Co prawda nie jestem jakimś fanem szybkich karuzel ale na niektóre idę.To wszystko trwa aż do poniedzalku, także cały weekend i poniedziałek mam już zaplanowany.

Jutro na 18:00 jestem umówiony już z kolega^^A poniżej pozklejalem zdjęcia paru karuzel które już stoją i czakaja na otwarcie..


                              

Ach.. już nie moge doczekać się jutra!
Myślę ze napisze jeszcze później..



You Might Also Like

6 KOMENTARZY

  1. fajnie masz. też bym tak chciała. zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę. ;) też bym chciała tam być,

    OdpowiedzUsuń
  3. byłem na tym ostatnim rok temu będąc na wycieczce w Lublinie fajne to jest.
    U mnie jest jakieś czeskie wesołe miasteczko muszę się przejść zobaczyć co jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten weekend byl najlepszy !
    A auta to wogole juz EXTRA !
    Tylko bol plecow jeszcze pozostal ...
    ... Ale warto bylo *_*
    za rok znowu

    OdpowiedzUsuń