tomorrow is Monday!

22:28

Hej!

Jutro jest już poniedziałek?!
Te weekendy zdecydowanie za szybko mijają,mimo tego ze w środę mam wolna to i tak nie chce mi się iść do szkoły.Najchętniej bym się teraz rozchorował żebym chociaż przez te kilka dni nie musiał tak wcześnie wstawać
Jutro czeka mnie tez rozmowa przez telefon bo muszę zadzwonić do studia fotograficznego o praktyki i trochę się stresuje bo nie wiem co powiedzą..hmm.. chciałbym mieć ta rozmowę  już za sobą! 


    Mam chociaż nadzieje ze ten tydzień zacznie się lepiej niż poprzedni!A teraz spadam pod kołdrę i posłucham muzyki zanim zasnę! 

You Might Also Like

3 KOMENTARZY

  1. nie tylko tobie jest ciężko zakończyć weekend:) nie przejmuj się, bo jeszcze gorzej ci pójdzie, na luzaka chłopaku;)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha. ja też się stresuję, jak mam rozmawiać z kimś obcym.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. have a nice monday, shit just got real, huh?:)

    The Photographic Sense-http://reinhardtkenneth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń