X Factor

22:18

Witam ponownie!
Przed chwila przyszedłem do domu..niestety to już był ostatni dzień Wesołego Miasteczka.Od początku kręciła mnie jedna karuzela,nazywa się X Factor..jest to jedna z mocniejszych karuzel.

Przyznam ze nie za bardzo przepadam za Karuzelami tego typu,ale coś mnie do niej przyciągało ^^
Gdy tylko weszlem na ta karuzele poczułem dreszcz emocji a jak już pod koniec poszła prawie do góry nogami to nie mogłem przestać sie śmiać, było extra!Mam na dzieje ze za rok przyjedzie znowu ten sam X Factor.

                                                              a poniżej macie filmik tej oto karuzeli:


Jak byście kiedys mieli okazje się przejechać to nie zwlekajcie tylko siadajcie! 
A teraz idę spać,bo jutro szkoła a po prostu padam z nóg!
Dobranoc!

You Might Also Like

3 KOMENTARZY