zachód słońca i deszcz

22:00

Hej Hej!
Własnie włączyłem komputer bo przed chwila oglądałem rodzinke.pl.Uwielbiam oglądać ten serial,jest naprawdę pozytywny!

Dzisiejszy dzień spędziłem cały w domu bo pogoda już od kilku dni nie dopisuje, ciągle pada deszcz i jest strasznie zimno.. Myślę ze jutro pogoda chociaż o parę stopni się poprawi.

      a dzisiaj wieczorem zrobiłem zdjęcia zachodu i kropli deszczu,dopiero kolo 20:00 słońce na chwile                   
                                                                         się pokazało..



Idę teraz poczytać i komentować wasze blogi,bo trochę to zaniedbałem! 

You Might Also Like

3 KOMENTARZY

  1. piękne zdjęcia

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne zdjęcia. zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio zaniedbuję moj blog .. ;(

    OdpowiedzUsuń