Fire!

16:06

Cześć!
Dzisiejszy dzień w szkole trochę się ciągnął ale to nic bo jutro mam wolne!
Nie mieliśmy tez przerwy bo pisaliśmy na niej wypracowanie na które mieliśmy razem 2 i pól godziny czasu!Az boli ręka od pisania!Myślę ze dostane przyzwoita ocenę,bo ogólnie złe mi nie poszło..

Dzisiejszy dzień jest trochę chłodny wiec po południu rozpaliłem w kominku i od razu zrobiło się dużo cieplej. Przy okazji zrobiłem tez zdjęcia, które wyszły dość interesująco.



Myślę ze odezwę się jeszcze później!

You Might Also Like

6 KOMENTARZY

  1. Piękny ogień .
    Nie masz lekcji ? Też tak chce !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ogrzewam się gorącą czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a u mnie świeciło słońce.;D

    A jak tam z praktykami? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wolnego dnia! :) BTW. Świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń