Halloween!

13:33

Cześć!
Na wstępie chciałbym was przeprosić za małą aktualizację bloga.Jak wiece  jestem aktualnie w Polsce i bardziej poświęcam czas na spotykanie się z przyjaciółmi których od wakacji nie widziałem.Ale już niedługo wrócę do regularnego blogowania bo już w sobote wracam do Niemiec.

Jak pewnie wiecie dzisiaj jest Halloween! W Ameryce obchodzi się to święto dość ciekawie,w Polsce robi się to coraz bardziej popularne ale szczerze mówiąc mnie nie kręci chodzenie po domach i zbieranie cukierków.




A wy spędzacie to święto jakoś szczególnie,macie jakieś plany na dziś?

You Might Also Like

13 KOMENTARZY

  1. Ja nie obchodzę Halloween ,ale lubię ten klimat xD
    Podoba mi się pomysł , jednak już od 31 października u mnie w domu zaczyna się Święto Zmarłych i sprzątanie nagrobków bliskich...

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że u nas nie obchodzimy tego jak w Usa :D !

    OdpowiedzUsuń
  3. chodzenie po domach i zbieranie cukierków? nie, nie i jeszcze raz nie. to nie nasza kultura, my mamy inną i inne święto.
    ALE impreza przebierana? jak najbardziej, każdy pretekst jest dobry, by się bawić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej planów nie mam i nie obchodzę tego święta bo samemu to nie za bardzo...;/

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałbym chociaż raz się wybrać po cukierki, zobaczyć jak to jest..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja halloween jakoś nie obchodzę szczególnie ;'dd

    OdpowiedzUsuń
  8. hm, wieczór z herbatą i ciepłym kocem ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tego nie obchodzę. Dokładnie tak samo nie jara mnie chodzenie po domach i zbieranie cuksów

    OdpowiedzUsuń