Happy!

17:45

Cześć!
Dzisiejszy dzień nie zapowiadał się fajnie, ogólnie przez to ze mam dużo nauki i jutro pisze sprawdzian z Religii a po jutrze z Angielskiego.Ale nawet jedna mała wiadomość może zmienić samopoczucie!Przed chwila przeglądałem moja pocztę e-mail i dostałem wiadomość od studia fotograficznego,w której pisze ze mogę zrobić własnie tam Praktykę jako fotograf!

Jestem taki szczęśliwy ze nie mogę tego nawet opisać!Juz w lutym będę miał praktykę jako fotograf^^

                                      to zdjęcie jest z przed kilku dni,niebo było wtedy niesamowite!


Pozaglądam teraz na wsze blogi a później muszę wracać do nauki..

You Might Also Like

12 KOMENTARZY

  1. gratuluje :) patrzyłam na poprzednie notki i robisz na prawdę świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcie :D
    Gratuluje wiadomości .
    Mi na szczęście nie robią sprawdzianów z Religii xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i powodzenia. Nie dziękuj!
    Ładne zdjęcie *.*


    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcie. ;)
    i gratuluję praktyki

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo, praktyki tylko pogratulować!
    Pokaż nam później swoje warsztatowe cuda!

    OdpowiedzUsuń
  6. no to gratulacje i powodzonka ;p
    sama bym chętnie takie zrobiła :)

    a niebo b. ładne ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście cudne zdjęcie < 33

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetne zdjęcia robisz, praktyka jak znalazł będzie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń