kaczki

17:38

Cześć!
Dzisiejsza niedziela nie jest wcale nudna a to nowość!
Wczesnym po południem bylem nad małym jeziorkiem ,pogoda dopisuje wiec szkoda siedzieć w domu..
To jeziorko jest tak blisko mojej miejscowości a bylem tam dopiero drugi raz!

Bylo tam tak dozo kaczek ze masakra normalnie roiło się od nich! W zielem ze sobą aparat i porobiłem kilka zdjęć.Niestety nie wszystkie kaczki chciały współpracować ^^



                         
Może później jeszcze napisze a teraz idę poczytać wasze blogi!

You Might Also Like

10 KOMENTARZY

  1. Widzę, ze kaczki nie przepadaja na Tobą,odwracają się do tyłem i ida dalej. :D
    zazdroszcze pogody bo u mnie cały dzień ppada :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam swoją niedzielę spędziłam w domu :D
    kaczki zawsze spoko :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za pomoc!
    A jakie duże te kaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać nie chciały się zaprzyjaźnic :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski blog. Zapraszam do mnie. Komentarz za komentarz, obserwacja za obserwację ? My-life-moja-bajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń