kolejne jesienne zdjęcia

16:01

Hej!
Wczoraj pisałem ze chyba nie ma szans żeby wyszło słońce,a dzisiaj od samego rana świeci słońce.W końcu zrobiło się trochę jaśniej a nie tak ponuro ale i tak trzeba chodzić ciepło ubranym bo jest strasznie zimno.Dzisiaj jak wychodziłem do szkoły to myślałem ze zamarznę było tylko 3°C!


Jak przyszedłem do domu to szybko zrobiłem lekcje i wyszedłem do ogrodu i zrobiłem kolne jesienne zdjęcia,tym razem nie  to liście! 




Moim zdaniem te zdjęcia wyszły ciekawie,a wam się podobają?

You Might Also Like

10 KOMENTARZY

  1. Bardzo ciekawe. Ludzie z jesienią kojarzą tylko liście. A jest tyle innych rzeczy, które dają nam tą świadomość, że nadeszła jesień.


    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia i ten delikatny bokeh :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia
    zapraszam do mnie nowy post
    fashion-our-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Makro, to w ogóle ciekawa dziedzina fotografii :)
    Miło jak napiszesz coś więcej w poście ;) Jest co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjęcia robisz Michał :)

    OdpowiedzUsuń