Lektura

18:21

Witam!
Ostatnio w szkole dostaliśmy klasowe zamówienie,a w nim znajdowała się Lektura!
Jej,jak ja nie lubię czytać książek!Jak bylem mały to coś tam czytałem ale z czasem coraz mniej no i teraz już w ogóle nie czytam,nie mogę sobie przypomnieć kiedy ostatni raz czytałem książkę. Bylo to chyba cztery lata temu jak dobrze sobie przypominam^^

Żebyście się nie zdziwili na zdjęciach bo książka jest po Niemiecku.Dla tych którzy nie wiedza,mieszkam w Niemczech!




Czuje ze będzie mi się ja ciężko czytać..ale jak mus to mus!
Zupełnie wyleciało mi z głowy ze miałem dodać notkę  w której pisze coś więcej o moim życiu,niestety przez naukę trochę się z nią spóźnię.

You Might Also Like

7 KOMENTARZY

  1. nie wiedziałam, że mieszkasz w Niemczech! ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubisz czytac?przeciez to czysta przyjemnosc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ksiązka to niemiecku brzmi dla mnie jak magia :D
    Książki nie są złe, ale czasami mam wrażenie nze na lektury są wybierane te najnudniejsza i najbardziej bezsensowne.
    Powodzenia przy czytaniu, łącze sie z Tobą w bólu gdyz musze przebrnąc przez "Dziady" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O.o ... Nie wiedziałam ,że mieszkasz w Niemczech :D
    Ja w swoim życiu w całości ( bez omijania wstępów , wydających mi się niepotrzebnych rozdziałów ) przeczytałam tylko tomy Igrzysk Śmierci - nic więcej .

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że mieszkach w Niemczech :D W Marcu z klasą mam tam jechać na Targi jakieś :D

    OdpowiedzUsuń