Lights

14:58

Cześć!
Na wstępie przepraszam że wczoraj nie pojawiła sie żadna notka.Nie miałem czasu na bloga!
Po długiej drodze w końcu dojechałem do Polski,tak jak pisałem droga była męcząco i długo jechaliśmy..Byłem jakoś koło 23 na miejscu.

Dzisiaj mam zamiar iść do K. Na razie czekam aż przyjedzie ze szkoły.Może wybiore sie na weekend do kina?!Ale to tylko takie moje plany,zobaczymy co z nich wyjdzie.

                             zostawiam was z muzyką,niedługo postaram się dodać notki ze zdjęciami.


A wy macie jakieś konkretne plany na ten weekend?Jak tak to piszcie w komentarzach.

You Might Also Like

10 KOMENTARZY

  1. najlepszym planem jest spontan.;D

    Lights ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. jak długo jechałaś ? :)
    Zapraszam na mojego bloga i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie na ten weekend chcę pojechać do domu rodziców i odpocząć, o tak.
    fajna nutka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja planów szczególnych nie mam.
    świetna piosenka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli nic nie robienie to plan to mam bardzo ambitne ^^

    OdpowiedzUsuń